תקנון תנאי שינוי וביטול עסקה:

1. אחריות - מובהר בזה כי התחייבות הייטקזון תיירות בע"מ לרכוש בעבור הנוסעים כרטיסי טיסה, בתי מלון, הפלגות, שירותי השכרת רכב ושירותי תיירות נוספים, תהיה מותנית בכל עת בזמינות בפועל. בכל מקרה של אי זמינות השרות, תפעל הייטקזון תיירות בע"מ כמיטב יכולתה ומבלי להתחייב למציאת חלופה, אל מול ספקי השירותים בפועל לשם מציאת חלופה הולמת ולהעבירה ללקוח לאישורו. הייטקזון תיירות בע"מ לא תישא בחבות בגין מעשים או מחדלים, ברשלנות או שלא ברשלנות, של חברות תעופה, בתי מלון וצדדים שלישיים אחרים שמהם רכשה את השירותים. עם זאת תעשה הייטקזון תיירות בע"מ את מירב המאמצים על מנת לייצג את האינטרס של הלקוח בפני אותם גורמים.

2. ביקש לקוח לבטל הזמנה שאושרה יחולו עליו דמי ביטול כפי שיפורטו להלן, בהתאם לתנאים הקבועים בחוק הגנת הצרכן בסעיף 14 ג' (להלן: "החוק") או בתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) (להלן: "התקנות") כדלקמן:

2.1 על פי דיני הגנת הצרכן רשאי לקוח לבטל בכתב את העסקה, בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים, לפי המאוחר, אלא אם כן מועד ביטול העסקה חל בתוך 7 ימים שאינם ימי מנוחה קודם למועד תחילת השרות במכר מרחוק או 18 ימים שאינם ימי מנוחה קודם למועד תחילת השרות במכר רגיל עד 1.1.13 ו-14 ימים שאינם ימי מנוחה קודם למועד תחילת השרות מתאריך זה ואילך ובתנאי השירותים אינם ניתנים במלואם בחו"ל.
דמי הביטול שייגבו בגין הביטול בהתאם לפסיקת בית המשפט העליון בהליך 7187/12 צמח נ' אל על יעמדו על סך של 5% או 100 ש"ח, הנמוך מבניהם מכל אדם בהזמנה.
 
2.2 שימו לב: בהתאם לפסיקת בית משפט עליון בדנ"א 5783/14, עו"ד ליאור צמח נ' אל על ואח', נקבע כי בעקבות ביטול הזמנה של כרטיסי טיסה שנרכשו בעסקת מכר מרחוק, רשאי העוסק לגבות דמי ביטול בגין עלותו של כל כרטיס בנפרד.
לפיכך, במקרה והלקוחות ביטלו את העסקה בתוך 14 ימים,  עליהם לשלם דמי ביטול עבור כל כרטיס בסך של 100 ₪.אדם בהזמנה.
 
בהתאם לתיקון 47 לחוק הגנת הצרכן רשאי צרכן המוגדר ע"פ החוק כדלקמן: "אדם עם מוגבלות", "עולה חדש" או "אזרח ותיק" לבטל את העסקה תוך 4 חודשים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים, לפי המאוחר, אלא אם כן מועד ביטול העסקה חל בתוך 7 ימים שאינם ימי מנוחה קודם למועד תחילת השרות . בכל מקרה ביטול יתבצע בכתב באמצעות מייל, כאשר התאריך הקובע הינו תחילת יום העסקים הסמוך לאחר קבלת המסמך בסוכנות הנסיעות. סוכנות הנסיעות תאשר בכתב את קבלת הודעת הביטול. למען הסר ספק מובהר בזאת כי האמור בסעיף זה הינו לצורכי יידוע בלבד, וכי הנוסח המלא והמחייב של הוראות הביטול הוא זה המפורט בסעיפים 14ג ו – 14ה לחוק ובתקנות

כדאי מאוד לקרוא:

• דרכון – יש לוודא שהדרכונים בתוקף של 6 חודשים לפחות מתאריך החופשה.
טיסות - מומלץ להתעדכן מראש לגבי מגבלות משקל וגודל מזוודה וכבודת יד בהתאם לתנאי חברת התעופה.
• מלונות - השעה המקובלת לכניסה לחדרים בבתי המלון היא 14:00, היציאה עד השעה 12:00, וזאת ללא קשר למועדי הטיסות. במקרה של הגעה מאוחרת, בתי המלון אינם מחויבים לשמור את החדרים אחרי השעה 18:00, אלא אם כן קבלו על כך הודעה מראש.
• אשרות כניסה – יש לבדוק האם יש דרישה לאשרת כניסה ליעד נסיעתך או למדינת מעבר בדרך ליעדך.
• מס מקומי - ישנם יעדים בהם ישנו תשלום של מס מקומי ישירות במלון - תשלום המס • מתבצע ע"י הרשות המקומית ואין אפשרות לשלם אותו בארץ.
• מחירים - המחירים מתעדכנים בכל עת.

מידע נוסף:

• מתקני המלון יהיו פעילים בהתאם לעונת השנה ולמדיניות המלון בלבד.
• תאריכי הטיסה קבועים ולא ניתנים לשינוי, ייתכנו שינויים בשעות הטיסה בהתאם לחוק טיסות שכר.
• ההזמנה הינה ע"ב מקום פנוי בלבד.
• דמי ביטול או שינוי ע"פ חוק הגנת הצרכן.
• בחלק מהחבילות מוצעים סיורי בחירה לנוסעים על ידי בית המלון ו/או על ידי הנציגים המקומיים של ספקי השירות, מאורגנים, נמכרים ומבוצעים על ידי משרדים מקומיים ו/או נציגים מטעמם.
• במלון ישנן מגוון מתקנים ומסעדות וייתכן וחלקם יהיו בתוספת תשלום.
• תינוקות עד גיל שנתיים אינם זכאים להטסת כבודה ולמקום ישיבה.
• שער המרה הינו ע"פ דין.
• במעבר גבולות בין מדינות ייתכן תשלום מס ע"י המדינות ואו תשלום על הוספת ביטוח לרכב לנוסעים עם רכב בחופשה -  את המיסים הנ"ל לא ניתן לגבות מישראל.
• שינוי שמות לאחר ביצוע ההזמנה בהתאם למדיניות WTC - המרכז לתיירות בינלאומית.
• אישור סופי מותנה באישור ספק המלון בחו"ל. במקרה בו לא יתקבל אישור - הספק יציע מלון חלופי ברמה דומה - במידה והלקוח לא מעוניין במלון החלופי שהוצע לו - הלקוח רשאי לבטל את ההזמנה ללא דמי ביטול ועם קבלת זיכוי מלא. 
• מסמכי הנסיעה ישלחו בטווח של 48 שעות לפני הנסיעה. 
• בית העסק הינו אחראי בלעדי לאיכות, טיב וטיפול במוצרים ושירותים שפורסמו.
מספר המקומות מוגבל.

ביטול הזמנה

באם הנכם זכאים לבטל את העסקה על-פי החוק להגנת הצרכן, או על-פי תנאי העסקה, תוכלו לעשות כן בכל אחת מן הדרכים שלהלן, תוך ציון שמכם, מס' ת.ז. שלכם, ופרטי העסקה שברצונכם לבטל:

בדואר אלקטרוני לכתובת: Tourism@htzone.co.il 

בטלפון: 074-7223636

בהודעה בדואר רשום או במקום עסקנו ברח' רפפורט 3, ת. ד. 56 , כפר סבא 4465141

במסגרת בקשה לביטול עסקה, עליכם לצרף את פרטיך המלאים: שם מלא, תעודת זהות, מספר הזמנה ותאריך יציאה.  

רק לאחר קבלת כל הפרטים לעיל, חברתנו תבטל את הזמנתך ויישלח אליך אישור כי הזמנתך בוטלה.

נא הקפידו לשלוח/למסור את הודעות הביטול במהלך שעות הפעילות שלנו  ימים א'-ה':08:00-18:00  

במידה ויום קבלת ההודעה הינו יום שבתון בארץ / בחו"ל ייחשב יום הביטול/שינוי מיום העבודה הראשון שלאחריו

הייטקזון תיירות תהא רשאית לבטל עסקה:

• מבלי לגרוע מן האמור לעיל, הייטקזון רשאית לבטל כל עסקה שבוצעה באתר ו/או למנוע ממשתתף ביצוע פעולה באתר, באמצעות חסימת השתתפותו באתר, בכל אחד מן המקרים הבאים:
• מבצע הפעולה ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין.
• מבצע הפעולה הפר תנאי מתנאי השימוש.
• מבצע הפעולה מסר בעת ההרשמה ו/או לאחר מכן פרטים שגויים במתכוון.
• מבצע הפעולה ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע במועדון ו/או במי מטעמה ו/או בפעילות התקינה של האתר ו/או במי מהספקים ו/או בצד ג' כלשהו.
• מבצע הפעולה התגלה כמי שאינו חבר הייטקזון, כהגדרתו לעיל.
• המוצר ו/או השירות אזל מהמלאי.
• הרכישה שביצע המשתתף אינה רכישה לצרכי שימוש עצמי. ויובהר: רכישה מהאתר לצורך מכירה לאחר אסורה בהחלט ותבוטל על ידי המועדון!
• היעדר אישור מחברת כרטיסי האשראי להשלמת ביצוע פעולת רכישה. 
• במקרה ונפלה בהצעה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.
• במקרה של תקלה טכנית או תקלה אחרת.
• כוח עליון: הייטקזון תיירות בע"מ לא תישא בחבות בגין כל אי ביצוע או עיכוב בביצוע, כתוצאה מנסיבות בלתי צפויות שמעבר לשליטתה ו/או שלא יכלה לחזות ולהיערך אליהן מראש לרבות כוח עליון, כוחות טבע, כשלים במערכת חשמל, תקשורת לווין או רשתות, גישה בלתי מורשית או גניבה, סכסוכי עבודה או שביתות כלליות. יוער כי בנסיבות אילו בכל מקרה לא הייתה יכולה הייטקזון תיירות בע"מ למנוע את ביטול האירוע ו/או אי מתן השירות.